معرفی مجموعه دکو رز و ویژگی محصولات دکو رز

در این بلاگ مدل های مختلف مبلمان فضای باز و همچنین اطلاعات تکمیلی را بیان میکنیم

معرفی مجموعه دکو رز و ویژگی محصولات دکو رز

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین تولید کنندگان مبلمان فضای باز را به شما معرفی کنیم، از آن جایی که در این وبلاگ هدف ما تولید محتوا به جهت کمک به انتخاب مبلمان مناسب است قصد داریم تا شما دوستان را با گروه دکو رز آشنا کنیم :

درباره گروه دکو رز :

گروه دکو رز از تاریخ 1390 کار خود را در زمینه تولید مبلمان فضای باز و میز و صندلی فضای باز آغاز نمود، همواره تمام تلاش متخصصین دکو رز در این سال ها خود کفایی در ساخت تک تک مواد و لوازم مورد نیاز برای ساخت مبلمان و میز و صندلی فضای باز بوده، خوشبختانه به لطف تلاش همه روزه متخصصین گروه دکو رز اکنون تمام موارد مورد نیاز برای ساخت محصولات این مجموعه به صورت صفر تا صد توسط این گروه ساخته و به بازار عرضه می گردد این ویژگی مهم باعث آن شده که محصولات گروه دکو رز دیگر تحت تاثیر نوسان های بازار قرار نگیرد و همواره با بهترین قیمت به مشتریان عرضه شود.

تنوع محصولات گروه دکو رز :

گروه دکو رز در ابتدا صرفا با هدف تولید مبلمان فضای باز شروع به فعالیت در بازار نمود اما امروز با توسعه طیف تولیدی محصولات در زمینه های : 1- میز و صندلی فضای باز و رستورانی، کافی شاپی 2- تولید انواعی از چتر و سایه بان و آویزه 3-  هیتر ها صنعتی و گازی 4- لوازم سرگرمی و لوازم باغی و.... نیز فعال می باشد، همواره در تمام این زمینه ها اولویت اول گروه دکو رز بر کیفیت و مرغوبیت کالاهای تولید شده می باشد و تمام تلاش گروه دکو رز بر ارائه بهترین قیمت به همراه بهترین کیفیت می باشد.

ویژگی های محصولات گروه دکو رز :

یکی از مزیت های گروه دکو رز در تولید مبلمان فضای باز ویژگی های محصولات تولید شده می باشد که در زیر به توضیح تک تک این ویژگی ها می پردازیم :

1- ضد آب بودن :

کلیه مبلمان و میز و صندلی های تولید شده در برابر بارش باران و برف مقاوم بوده و کیفیت خود را حتی در محیط های مرطوب و مجاورت همیشگی با آب حفظ خواهد کرد.

2- مقاومت در برابر اشعه خورشید :

کیفیت محصولات دکو رز به صورتی است که این گونه محصولات دربرابر اشعه خورشید کاملا مقاوم بوده و هیچ گونه آسیبی مثل از بین رفتن رنگ و یا خرابی برای آن ها ایجاد نمی شود، همین این ویژگی باعث آن شده که میز و صندلی تولید شده توسط گروه دکو رز، به انتخاب بسیار مناسبی برای تجهیز کردن رستوران ها و کافی شاپ ها تبدیل شود ( به دلیل این که صندلی های رستوران ها و کافی شاپ ها به صورت مشتقیم و غیر مستقیم زیر نور خورشید و تحت اشعه های آن قرار می گیرد ممکن است پس از مدتی دچار فرسایش  و از دست دادن کیفیت شوند اما برای محصولات دکو رز به دلیل مقاوم بودن در برابر اشعه آفتاب این اتفاق هیچگاه نخواهد افتاد و محصولات همواره کیفیت خودشان را حفظ خواهند کرد )

3- ضد سمی بودن :

موادی که از آن ها برای ساخت محصولات دکو رز استفاده مواد غیر سمی و غیر بازیافتی می باشد، آلمینیوم استفاده شده در تولید بدنه محصولات به صورت اصل بوده و به هیچ عنوان تشکیل شده از آلمینیوم های بازیافتی و.... نبوده همچنین نوار های بافته شده از جنس رتن بوده که از لحاظ کیفیت بهترین می باشد و هیچ گونه حساسیتی برای انسان ایجاد نمی کند و 100 غیر سمی است.

4- ضد قارچ و باکتری :

جنس محصولات گروه دکو رز به صورتی است در برابر انواعی از باکتری ها و قارچ ها مقاوم است و یا به اصطلاح باکتری ها و قارچ ها فرصتی بر رشد کردن در سطج این گونه محصولات نخواهند داشت.

5- بافندگی :

کلیه محصولات این برند تماما توسط هنرمندان خوش ذوق بومی و با تکنیک های خاص بافته می شود. همچنین به منظور استقامت هرچه بیشتر، در حین بافت الیاف از استپرهای کربنی مخصوصی جهت اتصال الیاف به بدنه آلومینیومی استفاده می گردد که موجب عدم جدا شدن الیاف از بدنه آلمینیومی و حفظ استقامت محصولات می شود. همچنین استفاده از کلاف بندی کف برای تحمل وزن بیشتر در بخش زیرین صندلی ها و مبلمان کاملا مشهود است و همچنین دست بافت بودن محصولات موجب ظرافت و زیبایی منحصر به فرد این گونه مبلمان و میز و صندلی ها می شود.

6- کیفیت اتصالات :

شیوه جوش کاری متخصصین دکو رز به نحوه ای انجام می شود که به هیچ عنوان جای جوش کاری بر روی بدنه و اسکلت آلمینیومی قابل مشاهده نباشد و هموار شکل زیبای خود را حفظ نماید، همچنین متخصصین دکو رز به منظور کیفیت بالاتر در جوشکاری بدنه و اسکلت آلمینیومی از جوشکاری آرگون استفاده می کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.